Blog

Adrià C

Adria C Scratch Barcelona

Instructor:

Llicenciat en Enginyeria en Sistemes Audiovisuals a la UPF. Apassionat per la informàtica, les matemàtiques, la física i l’art i el meu somni és arribar a treballar en alguna cosa que combini totes aquestes.
Gaudeixo del meu temps lliure tocant la guitarra, aprenent coses noves o jugant a videojocs.
He treballat més de dos anys com a desenvolupador d’aplicacions Android i ara mateix estic millorant les meves habilitats com a programador de software, ja que trobo que és una manera molt interessant d’aplicar els meus coneixements com a enginyer.

android

Maria G.

Maria G Scratch Barcelona

Instructora:

Actualment estic cursant el grau d’Enginyeria Telemàtica a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Durant anys he compaginat els estudis amb l’educació en el lleure, formant part d’un Agrupament Escolta i Guia, on he portat grups d’infants i joves de diferents edats. Gràcies a aquesta experiència entec l’educació des de diferents perspectives i busco eines per formar i acompanyar els infants no només en el coneixement de les noves tecnologies, sinó també en el seu creixement personal segons el seu entorn, els seus interessos i les seves necessitats.

Esade Creapolis

Anna Maria D.

Anna Maria D Scratch Barcelona

Instructora:

Graduada en Disseny i Producció de videojocs, especialitzada en el disseny de jocs. Amb formació en programació en motors de jocs, disseny de models 3D i llenguatge musical.
Entusiasmada per les noves tecnologies i de poder ensenyar tots els meus coneixements als més petits.
Podeu trobar alguns dels meus videojocs aquí.

videjocs anna maria

Entrevista a Hector Ortega, presentador del Flaix Matí

Hector Ortega Flaix Mati Scratch Barcelona

Hector Ortega, presentador del Flaix Matí

Tinc 24 anys i em dedico a la ràdio musical. Actualment estic presentant el Flaix Matí, el programa despertador de Flaix FM. L’horari és de 6 a 11h en directe, tot i que també faig altres tasques de producció fora d’antena.

La meva recomanació és que facin allò que realment els omple, que no facin “el que han de fer” sinó el que més realitzats els faci sentir. Que provin, que inventin, que es fixin objectius i treballin per aconseguir-los!